Längtar..

Jag vet att min blogg är extremt tråkig att läsa för tillfället...
Jag bloggar dåligt och inga bilder alls, de beror på att vår data typ har pajat så de går inte att få in några bilder men vi har självklart planer på att köpa en ny men dom kostar ju ett par tusen å de e inte direkt nåt man har nerstoppat i madrassen så vi får se när det blir... Men snart hoppas vi på..

Vi har ju köpt en ny kamera på avbetalning men vi tog den på 4 månader så snart e den borta :) får knske göra samma sak me datorn eller nåt vi får som sagt se hur de blir.

På fredag åker jag till ullared, putte kan tycka att det är lite onödigt att åka nu när vi behöver ny dator men de tycker inte jag för jag har väntat å längtat som en tok å spart pengar till max... Så jag åker på fredag oavsett vad han tycker för den här resan va bestämd innan datan paja å jag känner att jag behöver komma iväg å få göra en av dom sakerna jag älskar, Shoppa :)

Den nya kameran är super kul finns jätte många kort i den som ska in i burken så fort vi köpt en ny dator :)
Så då kommer även min blogg återgå till de normala me en massa bilder och en mer uppdatering av bloggen så de kommer mina trogna läsare att gilla :)

Nä nu ska jag gå å hänga tvätten men ha en bra dag mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0