Kvällsrutiner...

Alla sängar är renbäddade.
Christopher är nybadad, snart ska jag å Markus hoppa in å duscha..
Har tagit reda på den torra tvätten men allt hade inte torkat så får ta resten imorrn..
Å de blir till att starta en maskin tvätt när kl ringer 07 imorrn..
För tvättkorgen vart överfull eftersom jag bäddade rent alla sängar så ska försöka hinna tvätta undan lite imorrn tänkte jag men de e ju inte direkt jobbigt att starta en maskin å hänga upp de :)

Christopher höll på å somna när han badade, sötnosen njöt till fullo de va ju ett tag sen han badade me tanke på att han åkte på kraftig öroninflamation för ett tag sen å då skulle man undvika vatten i öronen ett tag så han har blivit tvättad me tvättlappar men idag vart de ett bad för honom... Ska bada honom varannan kväll me tanke på att han blir lätt torr...


   

MINA ÄLSKLINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0