Fotografering...

Japp idag har jag å Christopher vart hemma hos min syster och hon har fotograferat lillen..
Hon ska fota på fritiden för en liten summa men jag fick denna fotografering gratis verkligen sååå snällt..
Tror de togs 700 bilder på honom :)
Jag fick inte me mig dom hem på en gång för hon måste bränna ut dom på en skiva först å så...
Men jag kikade lite snabbt på dom i kameran å gud så fina vissa vart...

Jag har en bild som jag ska skriva ut å ge till hans gudmor Marie den vart tok fin han ligger och sover på en fårfäll å så är kaninen han fick av henne när han föddes me på bilden såååå jäkla fin..
Hoppas bara att hon åxå kommer att tycka de :)

Blir å boka in en fotografering på Markus längre fram för vi måste tänka ut lite hur vi ska göra för han är ju sååå rörlig och vill ju inte riktigt sitta still så det kommer att bli en utmaning kan jag lova men det ska hon nog klara av :) Hon måste ju få jobba lite för pengarna och då är markus helt perfekt för den utmaningen :)


Bilder från fotograferingen kommer självklart att komma upp här på bloggen så fort jag har fått dom och om vi får in dom på datan vill säga :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååååååh, jag vill se! :) Måste vara kul att ta lite speciella kort. Än dem man själv försöker ta :D

2011-05-16 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0