Evigheter sen...

Ja nu va de verkligen sjukt länge sen jag blogga..

Vilket har sina anledningar, vår data blev total svart så putte har hållt på som en dåre me den i flera dagar å han lyckades fixa den.. Han är sååå duktig...

 

Men alla mina bloggar jag hade å som jag följde dagligen försvann så snälla skriv era blogg adresser å grejer som komentar till detta inlägg så jag kan följa er å eran vardag igen :)

 

Vi har klippt Markus så nu e krullet borta å de va 6 mm när han va ny klippt sååå söt :)

Så nu har han samma frisyr som lillebror..

 

Jag har "nästan" bakat klart alla maränger till Markus födelsedag.. Jag har gjort gula, blåa, rosa, lila, oranga, gröna och ljus gråa... möjligt att de blir nån mer sats...

 

Jag har ju en jätte massa kvar å baka... lite halv stressad känner jag mig... men jag ska nog hinna.. Snart blir de ullared åxå om även inte denna resa ställs in :(

Men gud så jag längtar tills vi springer runt där emma å fyller våra kundvagnar :) Hoppas de finns MYCKET fint när vi kommer ner..

 

Igår kom Emma å chrille över de va lika mysigt å trevligt som vanligt.. Dom hade me sig dricka å fika bröd såå gott å så hade dom me lite pressenter till Markus han fick en bok och en cd å han tackar sååå mycket för dom..

Sen senare mot kvällskvisten så åkte putte å chrille till chop chop å köpte hem mat emma bjöd å de va sååå gott fan åt så man hamnade i matkoma hehehehe å så kollade vi på en film som va väldigt svår å förstå men den va helt okej så gårdagen va toppen :)

 

Idag ska vi åka till Barva me barnen å titta när dom släpper ut kossorna :) Vi va iväg me mikke å zandra i söndags å kollade på de å gud markus va verkligen helt inne i när kossorna sprang runt så då åker vi till en annan gård idag å tittar på de får bara hoppas att de inte börjar regna för de ser rätt mörkt ut jusst nu..

 

Ska även se sen om jag kan få in lite nya bilder på datan hoppas hoppas..

 

Då ska du få se hur stor christopher har blivit Marie :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur var ko utsläppet? missade dit sms.

2011-05-15 @ 19:45:46
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Micaela

Här är min. Kom ihåg att lägga till adresserna i "Länkar" så har du alla samlade utan att dom försvinner:-)

2011-05-15 @ 21:16:08
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0