Äntligen...

Ja äntligen har vi köpt ny dator å ni som följer min blogg vet vad det innebär :)
EN ROLIGARE BLOGG ATT LÄSA Jiipppii

Så nu har vi köpt både ny data å ny kamera vilket är as kul :)
Jag har tagit en hel del bilder me kameran har lagt upp en del på fb åxå :)

Idag händer de inte så mycket jag ska tvätta å plocka lite om jag kan slita mig från datan för nu har jag ju en massa bilder jag vill lägga upp här å på fb men men får se hur de blir :)

Christopher sover för tillfället å mitt större busfrö är på dagis :)

Det närmar sig fredag me stormsteg vilket gillas tokmassa :)
Jag älskar mitt liv de händer så mycket kul å bra i de jusst nu :)
Jag har mina två helt underbara söner som jag älskar över allt annat, ny dator, ny kamera, snart bär de av till ullared, mysig hund, fin lägenhet, å så min man så klart :)


    


Klicka på bilderna så blir dom större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0