Vad betyder detta???

Ja igår när jag stod å lagade mat så knackade det på dörren..

jag tittar i tittögat å ser att de e mörkt så jag tittar igen å ser att ingen är där så jag öppnar dörren och så står det en ica kasse där dom är full med kläder och 3 böcker och så ser jag att det ligger en lapp där i och på den står det: till Christopher..

Det va alltså Heidi som knackade på dörren å lämnade påsen för jag såg i fönstren när hon kom ut ur våran port å hoppade in i deras bil...

Jätte snällt att hon ville ge kläderna noah har vuxit ur till Christopher..
Men vad betyder detta?????

Jag är jätte kluven me tanke på alla sms som inte har vart så där jätte roliga ifrån henne...



Här är sakerna christopher fick

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0