Underbara morgon..

Hur underbart är det inte att vakna till detta väder??

Man blir bara sååå glad..

Snart är de dags för våran morgonpromenad som bär av mot Markus dagis sen hem igen å förhoppningsvis har jag en massa motivation till att göra en massa här hemma..

Bäddade rent alla sängar i går kväll i alla fall så blir å dra ett varv me snabeldraken i sovrummet i alla fall men måste försöka smyga me de på nåt sätt för christopher är livrädd för dammsugarn när den är igång han gillar inte alls ljudet..

 

Idag blir det nog å slänga på Markus regnkläderna för om dom ska vara ute så är det garanterat alla vattenpölar som lockar :)

Är det bara jag som tycker det är svårt å veta hur man ska klä dom när det är sånt här väder??? Man vill inte ta på dom för mycket men man vill ju absolut inte ta på dom för lite heller...

Vad är lagon lixom????

 

Jag vaknade 06:45 och kände mig pigg när hände det sist lixsom?? Och jag har absolut inte sovit mer inatt än andra nätter så jag undrar hur det är möjligt.. Har nog ammat Christopher 3-4 gånger inatt och så har det vart i några veckor nu... Han sover så jäkla oroligt så det är enklast å amma honom för då somnar han om efter en stund, annars kan han ligga å böka i timmar.

 

Nä nu ska jag mysa me Markus i soffan de kollas ju självklart på lite djungelboken innan dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0