Söndag..

Ja då va det redan söndag...

Jag har tvättat en maskin tvätt i alla fall å de känns såå skönt nu för tvätt korgen va verkligen full blir å köra en till senare idag..

Nu står maten på spisen de blir fläskfile, potatis kokta morötter å en kall chili sås mumms..

Sen efter maten ska vi till min farmor och basta härligt som tusan ska det bli...

Hon frågade om Markus fick sova där och klart han får det om hon vill de...

Jag Älskar att min farmor och farfar han en sååå bra relation till mina barn som dom ha... För min farmor och farfar betyder sååå sjukt mycket för mig... Ja va där mycket som liten och älskade det så jag är sååå glad att mina barn får den möjligheten åxå...

 

Så imorrn ska jag fixa lite här hemma om Christopher tillåter i fredags va han ju jätte gnällig å ledsen hela dagen :( så då fick jag inte mycket gjort alls...

Det närmar sig ullared resan vilket jag ser fram emot sååå sjukt mycket gud va de ska shoppas...

Jag å emma pratade lite igår om att kanske åka en vända i höst åxå men inget bestämmt men de lät som en idee tyckte jag ska bara prata lite me putte åxå å se vad han tycker å så... För jag vill ju ha me mig en del pengar men skulle de bli så att vi åker i höst med då fixar jag ju me alla julklappar och så då åxå...

 

Kan vara skönt å få de gjort å slippa stressa med det här när det närmar sig jul tycker man har å göra så det räcker ändå :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0