Sjuk igen..

Ja vaknade för ca 1 timme sen av att Markus skrek å grät hysteriskt så jag skicka upp putte å så hör jag hur Markus spyr som en gris när putte lyft upp honom ur sängen..

Han spyr ner sig själv, putte å täcket som ligger på golvet så jag flyger ju upp ur sängen å springer in å tänder  taket å ser att sängen åxå är nerspydd :(

Tycker Markus har vart sjuk varannan vecka sen han började på dagis... :(

 

Aja hur som helst så va de ju bara å slänga ner Markus i ett bad å putte duschade medans Markus bada å jag tog tag i de roliga i Markus rum å slängde in de som va nerspytt i markin å så bäddade jag rent i hans säng..

Men han ville ju så klart inte sova efter badet han vart ju pigg av de så klart så nu sitter vi å tittar på djungelboken jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen fick ju bara sova 3 timmar natten innan å inatt lär de väl inte heller bli många timmar..

 

Så de blir å ringa å sjukanmäla Markus till dagis imorrn :( Känns så tråkigt att han ska va sjuk dom dagar de är dagis han som älskar att vara där.. Men men nu är det bara å invänta tisdag för honom för då e de dagis dags igen å då är han förhoppningsvis frisk för jag sjukanmäler honom hela den här veckan på en gång när jag ringer..

 

Väntar på att Christopher ska vakna å vilja ha mat för han åt 19:30 innan jag la honom å han brukar äta me några timmars mellanrum nattetid så han vaknar nog när som helst..

Känner i brösten att de e dags å amma snart hehehehe de spänner å stramar..

 

Nä sov gott världen jag väntar åxå på å få gå å lägga mig härligt värre..

 

 

Min sjukling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0