Nytt projekt :)

Ja nu är det hallen som ska få sig en omgång :)

Vi har spaklat dom miljoner hål som va så imorrn blir de å måla vitt, hallen är vit nu me men tycker att den vita färgen har börjat bli lite små grå så imorrn blir de å bättra på..

Sen har vi köpt en fin väggtext som ska upp ovanför tavellisten om det blir bra vilket jag tror det blir..

Det är så kul att fixa och dona här hemma det blir såååå fin å så ser de lite små nytt ut vilket jag älskar :)

 

Jag har en förmåga att tröttna rätt fort å vilja göra om så jag stor njuter jusst nu när vi har fixat lite me Jasons rum å nu hallen I LOVE IT..

Får se vad som blir nästa projekt sen...

 

Jag vet ju att jag kommer leta efter mycket fina saker till hemmet nere i ullared i MAJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0