Markus...

Ja Markus är hos min gammelfarmor å där ska han vara tills på måndag.

Putte ska hämta honom på måndag efter jobbet.. Jag saknar min lilla skrutt men de gör jag ju även när han är på dagis så de är jag som är lite löjlig hehehehe..

Så idag blir det nog å röja lite här hemma vilket är rätt svårt när markus e hemma å sliter fram allt man plockar undan :)

 

Erika kanske ska komma över idag de blir sista gången innan hon flyttar å om de nu blir så att hon kommer så får vi åka å hämta hem markus en stund så Markus å erika åxå får träffas å säga hejdå till varann.. Dom har ju nåt speciellt dom 2...

 

Markus har börjat säga Mamma typ hela dagarna å det är så härligt å höra honom säga det. Det värmer i hela kroppen.. När han e ledsen så kommer han springandes å säger mamma mamma mamma hur jäkla sött som helst..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0