Måndag..

Ja då va det ny vecka vilket innebär nya tag :)

Jag ska nog tvätta lite idag tänkte jag å sen behöver städ förrådet rensas å städas i ordning så man ser om det är nåt som är slut och behöver fyllas på vid löning...

 

Markus är hos min farmor och kommer hem me Putte vid 16:10 så därför tänkte jag passa på å få lite gjort för det är inte lätt när han e hemma å sliter fram allt man plockar undan min lilla busunge :)

Men natten va hemsk har knappt sovit nåt Christopher har små gnällt hela natten undra om de kan vara tänder på väg???? Å så dreglar han en jätte massa....

Men lite måste jag göra i alla fall starta en maskin ska jag fan ta å göra efter detta inlägget sen ska jag fan ta städskåpet åxå idag sen får det väl räcka om jag inte känner när jag väl börjar att de bara e att fortsätta :)

 

Här bjuder jag på lite bilder på christopher

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0