Måndag

Ja då va det måndag= ny vecka nya tag.

Jag å christopher tog sovmorgon idag sov nästan till 11 de va riktigt skönt så de vart å kolla slutet av våra bästa år och nu väntar jag på mitt andra program å när det är slut så ska jason rastas å christopher ska jag försöka få å sova lite då så jag kan röja lite här hemma..

 

Hoppas Mikkey har tagit hem kartonger från hm åxå så jag kan packa ner min service som jag ska sälja för nu står den på typ hela diskbänken å är bara ivägen..

Behöver åxå packa ner barnens vinterkläder i kartonger å upp på vinden...

 

Erika prata lite igår om att hon å jag ska stå på loppis nån gång när hon kommer upp å sälja av mitt skit som jag inte ska ha kvar längre.. Å de ser jag verkligen fram emot å få göra de me henne.. En kul grej å göra ju.. Jag älskar den tjejen å det är lite sorligt att hon bor i gbg för jag kan ju inte träffa henne ofta som förr då va vi typ så fort hon va ledig satt på min balkong å åt lunch å våra munkar från ica hehehehehehe.

 

Du får ta å komma upp snart gumman....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0