Magsjuka....

Jag misstänker att Markus e magsjuk stackarn..

Han spydde rejält inatt å sen nu har jag bytt en blöja me diarre.. Han är helt slut min lilla kille så han ligger i sin säng å sover lite..

Va nere i affärn å köpte nyponsoppa, fruktsoppa å saftsoppa åt honom tror inte de e nån bra idee att ge honom fast föda idag.. Får se hur han är under dagen å om han kommer fortsätta spy en massa..

 

Jag hoppas bara att Christopher klarar sig så att inte han åxå blir sjuk, själv känner jag mig lite halv hängig å seg i bollen... Jag håller på å tvättar lite bäst å passa på när han inte ska till dagis förrns på tisdag för hans ytterkläder behövdes verkligen tvättas kan jag lova så dom ligger i maskin nu.. Men får tvätta hans mössa sen för den skulle köras i 30 grader så kör den me lite annat när den här maskin e klar...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0