Lite måsten...

Ja de finns lite måsten ikväll..

Markus måste bada, jag måste bädda rent hans säng, Jasons rum ska dammsugas, tvätten ska hängas, Vagnen ska hämtas från bilen, Ullared måste ses kl 20..

 

Jusst nu tittar jag och Barnen på djungelboken :) Putte har pillat isär dammsugarn å nu verkar han inte få ihop den :( Lyckas han så ska jag dammsuga jasons rum på en gång..

 

Imorrn är det Tisdag vilket innebär dagis för Markus..

Men jag har inte riktigt bestämmt mig om jag ska lämna honom själv eller om vi ska höra me puttes pappa me tanke på christophers näsa å hals..

Ska höra me putte å se vad han tycker...

Jusst ja jag måste duscha ikväll åxå kanske gör de när Markus badar de återstår att se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0