lite...

Då har man precis kommit hem efter att ha lämnat Markus på dagis :)

Han vart lite ledsen idag när jag skulle gå men så kom "fröken Ida" och tog honom i famnen å då va de inga problem å vinka Hejdå till mig.. Sötnosen.

 

Min måste lista fortsätter även idag men har ingen lust :( Så får se om det blir nåt gjort överhuvudtaget..
Putte skulle jobba över idag, å han visste inte alls när han skulle komma hem... så får se om han hinner hem innan barnen ska sova för natten..


Nä omjag ska ta å plocka undan den ena tvätten å stoppa in disken i diskmaskin då kan jag stryka lite från min måste lista hehehehe.. ska nog även starta en maskin tvätt för de finns de gott om kan jag lova..



     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0