Förberedelser, funderingar, önskningar..

Ja snart är det ju dags att börja planera inför Markus 2 års dag..

Men jag är som vanligt ute i god tid och har redan börjat planerat å fixat lite smått :)

 

Vi har hittat en sååå tuff tårta vi vill ha ska bara se om sara tycker den vart tillräkligt bra hon ska nämligen test baka en innan för å se så den ser okej ut..

sen har jag börjat kolla lite på olika godsaker som man kan baka till kaffet å jag har lite å välja på så får se vad de blir för gott :)

 

Min mamma och pappa har redan köpt pressenterna åt honom så dom står här..

Å de e verkligen 2 skit bra grejer å så ska jag kolla om jag hittar nå bra åt min lilla prins nere på ullared som han ska få i pressent.. Självklart kommer de handlas en jätte massa åt barnen om de finns där nere men jag hoppas även på å hitta markus pressent/pressenter..

 

Han blir redan 2 år våran lilla prins vart har tiden tagit vägen liksom???

Känns fan helt sjukt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0