Dagen...

Ja då har jag precis slitit bort sängkläderna å slänt in dom i maskin så de blir å bädda rent ikväll helt underbart å sova i rena sängkläder :)

Snart är de dags för lunch å då blir det mickes hemma gjorda kina mat grymmt gott sjukt gott så de ska jag verkligen avnjuta :)

Får se om de dimper ner nå skoj i brevlådan idag, vi väntar på lite grejer nämligen hehehehehe.

 

Jag längtar en jätte massa till ullareds resan.. Har börjat planera lite hemgrejer jag ska kolla efter måste skriva upp de på en lapp bara så jag inte glömmer bort att kolla efter de när man väl går där i de ENORMA varuhuset :)

 

Jag ska försöka lägga undan 4500 kr till ullared denna månad å jag har redan spart ihop 2500 så då har jag ju redan 7000 kr då e de bara 3000 kvar å de borde vi ju klara :)

Jag hoppas i alla fall att vi kan spara ihop 10 000 till ullared.

För det ska handlas MASSOR me kläder till Markus om de finns, självklart nåt till Christopher åxå sen leksaker åt dom, Markus 2 års pressent, nya nappflaskor, ben å grejer till Jason, Massor me grejer till hemmet hoppas jag kunna hitta, grejer till mig, grejer till Putte så en del pengar behövs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0