Bvc

Igår va jag på bvc för vägning och mätning av Christopher :)

Han väger 6145 gram och är 62,8 cm lång..


Vi patad även lite Chrithers hud som är väldigt torr så fort vi inte smörjer honom så de e bara å smöja honom morgon oh kväll så hon skrev ut recept på en stor pump me mini derm






Så passade jag på att fråga henne om Markus utslag han har på hakan.
Markus va ju inte med så jag hade med mig ett kort å utifrån bildn så kom vi fram till att han ska behandlas för det så hon skrev vad vi skulle köpa på apoteket och hur vi ska göra.
Men om de blev värre så skulle vi höra av oss så skulle han få träffa en läkare.


Markus me sitt utslag.





Grejerna som ska behandla Markus utslag





Så nu är det en del krämer å grejs att hålla på med morgon och kväll på båda våra ögonstenar.
Så det ser ut så här vid skötbedden för tillfället och lär nog göra ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0