Bloggträsket

Ja då sitter man här i bloggträsket igen :)

 

Igår så började vi ge christopher lite gröt å ni må tro att han gillade de oj oj oj så gott han tyckte de va :)

Men jag ammar så klart åxå vill börja introdusera honom för lite annat åxå vilket jag tycker är jätte skoj..

Han tycker de e roligt å prova på ny mat de gjorde inte markus kan jag lova han spotta å fräste mest medans christopher vräker i sig hoppas de håller i sig så de inte lir som me Markus som har vart jätte svår me maten :(

 

Christopher rullade runt från mage till rygg igår åxå en massa gånger vilket va jätte skoj för några dagar sen rulla han från rygg till mage man han har inte lärt sig hur han ska få me ena armen när han gör de än så den ligger han på å de ser inte så där jätte behagligt ut måste jag säga..

 

De blir ingen resa till Ullared den 7:e maj för emma kunde inte då så den blir förhoppningsvis den 30:e april i stället :) de vill säga några dagar tidigare vilket gillas en jätte massa, för jag längtar ner som en tok å oj va skoj de ska bli... Stackars emma som få stå ut me mitt babblande på bussen hahahahaha.

 

Igår va vi först iväg till Mikkey på förmiddagen på en fika å vi testade lite nya spel skit kul..

Sen på eftermiddagen åkte vi hem till Michaela å hennes goa familj å Markus å max lekte på som tusan verkligen jätte kul.. Markus älskar ju att leka me andra barn så han va i himmel riket när han va hemma hos bröderna bidebo..

Sen vid 19:30 kom emma å chrille över på en fika å dom missade Markus me 2 minuter även denna gång :(

För han åkte till min farmor för övernattning så han har de bra å blir bortskämd hela dagen idag å imorrn är de dags för dagis där han stor trivs :)

 

Jusst för tillfället ser de ut som en booomb här hemma men de blir väl så när man har en massa projekt för sig hela tiden men som sagt jag älskar att förnya och göra om sååå kul när det är klart..

 

Undra om de kommer nå skoj me posten idag hoppas för de e alltid kul har ju inte fått hem allt än som vi väntar på.. Men bara vänta å se posten har ju inte kommit än :)

 

Nä nu babblar jag på om allt å inget mäsker jag så nu ska jag sluta innan detta inlägg blir allt för låååångt.

Ha de gött mina trogna läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0