Akuten..

Jag ringde å pratade me sjukrådgivningen idag ang christophers förkylning och rossel och hon sa att vi skulle åka in till akuten på en gång me tanke på att han är så liten.. Så de va bara å lämna kvar Markus hos min farmor å åka iväg.... På akuten får vi kommain efter 10 min snabba ryck :)

Dom undersökte honom å ställde en massa frågor.. Han fick andas in nåt från en mask de tyckte han inte va så där jätte kul men han va jätte duktig..
Å så vägde vi honom nu väger han hela 6835 gram "stora killen"

Dom tyckte att han lät lite bättre efter inandningen så läkaren skrev ut nåt åt oss som vi kunde ge honom upp till 4 gånger om dagen.. De ska tydligen underlätta för christopher och hjälpa honom få loss allt slem som dom hörde att han hade.. Så jag hoppas verkligen att de hjälper..

Vi skulle höra av oss direkt om vi tycker att an blir sämre...



Glad kille fast han e sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0