<3<3<3

Snart kommer Börje, han ska lämna Markus på dagis idag :)

Sååå snällt å helt underbart eftersom lilla Christopher fortfarande ligger och sover.. slipper jag väcka honom vilket är guld värt..

När dom har gått mot dagis så ska jag ta hand om all ren tvätt å jag kan ju lova att det är MASSOR 2 överfulla torkvindor... Å så får vi se om de blir å starta en ny maskin me tvätt..

Tvätten är nåt som fan aldrig tar slut i detta hus jag fattar inte..

 

Idag ska jag fan vara duktig å äta lunch tog fram lax igår så de blir lax å kokta morötter för mig i dag och en kall god sås till de mumms.

 

När markus kommer hem från dagiset så ska han få pommer å korv som han ÄLSKAR.

 

Imorrn kommer pengarna underbart... Eller mina pengar e ju redan slut innan jag ens fått dom :(

Det är lån,csn,alla försäkringar på mig barnen å jason och sen ska 1000 kr läggas undan till gekås så de blir å leva på puttes lön som vanligt när jag har gått på mamma penning :)

Jag lägger ju bara 3 dagar i veckan så därför..

Får man vara hemma lite längre me mina prinsar..

 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0