Vagnen

Vi har ställt våran sulky hos min farmor å farfar för vi behöver inte den för tillfället å så brukar hon promenera lite när hon har markus så det passar perfekt att den står där så länge inte vi behöver den..
Å idag passade de lite extra bra tror jag :) För Christopher vart väldigt grinig efter ett tag riktigt övertrött... Så då la vi honom i vagnen me en filt å de va grinigt en bra stund i från hans sida men min farmor envisade sig me å köra runt på vagnen å jag trodde aldrig att han skulle somna i den för de lät inte så på honom men min farmor är en riktig mirakel tant så efter en stund sov han ju så klart men han sov inte så länge så när han vakna så va de dags för oss att röra på oss för han va lite halvgrinig när han vakna men de e ju inte så konstigt eftersom han bara som 30 min å de e på tok för lite för våran kille...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0