Uppdate

Christopher är fortfarande jätte dålig, hög feber, gnällig vill va i famnen hela tiden..
Båda barnen sov såå sjukt dåligt inatt att de vart endast nån enstaka timmes sömn för mig så jag är lagom paj kan jag lova... Markus är lite bättre idag han har druckit sin välling nu på morgonen å är inte så där jätte varm så han missade sin sista vecka på dagis innan hans "semester" börjar men blir man sjuk så blir man...

Å mitt uppe i detta kaos me sjuka barn så håller vi på å gör om här hemma...
Men Mikkey å Zandra va över igår så då bar mikkey å putte upp akvariumet å den hjälpen vill vi verkligen tacka för eftersom jag aldrig hade orkat de..
Så nu står hans säng på plats i sitt nya rum..
Och jag gjorde en till strykning på tavelisterna som ska upp där inne... Hoppas de vart bra nu de märker vi när dom har torkat å då är de dags att måla undersidan på dom å de blir väl antagligen lika många strykningar där :(

de vart inte å grundmåla den 4:e stolen igår kväll orkan fanns bara inte.. Men jag ska nog måla på de sista på den 3:e stolen som klanten putte hade missat...

Väntar på att putte ska ringa vi ska eventuellt åka upp me christopher för han har skrikit konstant hela dagen igår å denna dag startade likadant men de som är annolunda idag är att han vägrar ta flaskan han blir helt hysterisk när man försöker få i honom nåt :(


Bilder på mina friska å glada barn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0