trixande

Ja det är ett himla trixande här hemma med 2 sjuka barn som gnäller ikapp å när den ena sover så är den andre självklart vaken :)
Men jag har i alla fall lyckats ta tvätten å sen tvätta en maskin...
Å så har jag målat en av tavel listerna som ska vi i christophers rum... Dom va ju svarta när jason hade de rummet men nu när christopher ska ta över rummet så ska dom bli vita så jag har precis gjort den andra strykningen å de börjar ta sig :)

Jag hoppas verkligen att akvariumet kommer upp på vinden idag å att de finns nån snäll å hjälpsam själ där ute som vill hjälpa honom me de eftersom jag inte orkar de :(

För då kan vi ställa christophers säng på plats å så kan jag fixa å dona lite i Markus rum som de kommer bli mer plats i eftersom ena fotöljen är inflyttad i christophers rum å så ska ju hans säng bort så då blir de lite mer plats för Markus alla miljoner grejer där inne :)

Jason va lite halv förvirrad igår/inatt å idag under dagen..
Han har gått in i christophers rum ett par gånger men kommit ut lika snabbt igen :) Han har ju sina matskålar i köket nu men han går in i sitt gamla rum först å kollar läget innan han kommer på sig själv och då travar han ut i köket..

Han sov inne hos oss inatt å de va verkligen super mysigt det va evigheter sen han gjorde de å jag tror han åxå tyckte de va riktigt mysigt han la huvudet på min axel när vi skulle sova myyyys...


Nu har jag fått i Markus 100 ml vätska så jag ringde putte å sa att han inte behövde åka från jobbet vid 14 som va tänkt från början utan vi kan avakta tills han slutar å se hur de är med Markus då eftersom jag lyckades få i honom lite vätska å en alvedon...

Jag hoppas mina barn blir friska snart för man känner sig såå hjälplös som förälder så de finns inte... Man önskar man kunde ta deras smärta, illamående eller va de nu kan vara dom känner...


Fan va irriterande har försökt lägga in bilder i varje inlägg jag har skrivit me de går inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0