TIDIG julklapp

Imorse vid 9 tiden så ringde det på dörren å där stod min käre far...
Han skulle kolla på grejerna vi köpte till christopher i dop pressent från honom sen betala Markus julklapp som jag å putte köpt ifrån honom... Vi hittade de på rea å ringde pappa å kollade om han ville köpa de å de ville han...

Å jag tror de va pappa som vart som ett barn när han såg hur de såg ut för han tyckte Markus skulle få de nu å eftersom de e han som har köpt de så får ju han bestämma när de ska ges så de vart en tidig julklapp för Markus men de gör ju inget egentligen för Markus är ju fortfarande så pass liten å förstår ju inte riktigt de där än plus att han lär få en hel del julklappar på självaste julafton ändå..

De han fick idag va ett Brio bord me tågbana å lite annat skoj på och jag kan ju säga så här han ÄLSKAR sitt bord, sin tågbana å sina tåg framför allt så de blir å köpa lite mer tåg å annat skoj längre fram så man kan byta ut å ändra lite på bordet...















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0