Tar tid...

Ja 2 stolar och bordet är klart i alla fall..
Den 3.e stolen är grundmålad men eftersom allt behöver målas 3 gånger så tar de verkligen tid och nu börjar de bli tråkigt att måla :( Och det känns i kroppen kan jag lova, gud så ont i ryggen jag har fått..

Vi va en sväng till Ikea igår och då vart de en ny matstol till Markus en lyten hylla och 2 korgar till christophers rum.. Och en fin saft flaska till mig :)

Och när vi kom hem från västerås så köpte vi me oss Pizza hem å de va verkligen gott å direkt efter jag hade ätit så började jag skruva ihop markus matstol för att den måla den så den grundmålades igår å imorse när jag klev upp så målade jag den svart så det är bara 1 strykning kvar på den å den strykningen gör jag nog ikväll om jag inte är helt slut vill säga..

Och så skruvade jag ihop hyllan vi köpte till christophers rum så de va full fart på mig igår kan jag lova och det känns i kroppen idag...

Det ska bli så kul att göra om jasons rum till christopher men jag är sååå rädd att de inte kommer att bli bra :( det är ju ett rätt litet rum så det går ju inte att göra så mycket med det men men vi får hoppas att det blir bra...

Sitter och väntar på att pappa ska höra av sig för han ska hämta sitt akvarium på våran vind så vi kan få upp hörn akvariumet som står i rummet christopher ska ha och så ska ju puttes barbord och stolar upp där så nu ser de ut som fan här hemma kan jag lova det står saker högt å lågt över allt gud sååå jag längtar tills allt är färdigt mys pys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0