Slarver...

När barnen har sovit så har jag målat som en tok här hemma för att de ska bli klart nån gång...
Tror fan listerna behöver en strykning till ska höra me putte vad han tycker...

Så skulle jag måla klart den 3:e stolen till köket som putte har grundat å dragit ena strykningen me den svarta färgen men bara de att han hade missat ena benet me den svarta färgen så där kommer de behövas målas en gång till å eftersom färgen ska torka i så pass många timmar så måste de göras imorrn...
Gud så irriterad jag vart när jag såg de han hade missat....
Aja inte mycket att göra bara å vänta tills imorrn...

Får se om jag orkar grundmåla den 4:e å sista stolen ikväll... Hoppas verkligen jag orkar för då kan jag köra en strykning me svart imorrn å sen den sista strykningen me svart på torsdag så är de klart :) skulle vara helt underbart men de är ju inte alls de går beror lite på hur barnen är å om orken finns ikväll blir sååå jävla tråkigt å måla efter ett tag... Får verkligen hoppas de blir bra när det är klart me tanke på hur mycket jobb de har vart me den här cirkusen hehehehehe..


Går fortfarande inte å ladda upp bilder på den här skit sidan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0