Sjuka barn...

Ja igår efter barnen sovit en stund mitt på dagen som dom oftast gör så vaknade Markus upp å hade hög feber å va inte alls sig själv och inte långt därefter får även lillebror feber...

Så det har vart en tuff å sömnlös natt kan jag lova den ena har sovit oroligare än den andra...
Så de blir å bara mysa framför en massa filmer me dom idag..

Markus är helt deckad bara sitter och vissa stunder vill han bara vara i famnen och mysa och det va de evigheter sen så det ska jag njuta av i fulla drag kan jag lova..

Vi ska snart sätta oss i köket och se om han vill få i sig lite frukost hoppas kan man ju i alla fall...

Han har ju blivit väldigt pappig så han ropar på pappa hela tiden men han är ju å jobbar så jag hoppas det duger med mig åxå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0