Parken zoo

Idag klockan 11 mötte vi familjen bide bo vid entren till Parken zoo...
Å jag vart irriterad ganska fort på mig själv för jag hann bara ta typ 4 kort så började kamera batterit blinka å då kan man inte ta fler kort :( Å jag hann inte ens ta kort på barnen utan de vart kort på djuren innan de va slut fotograferat... Å då hoppade så klart Markus på studsmattan me selen på sig som han vägrade sist vi va där... Så vi får verkligen hoppas att han vill göra de nästa gång åxå för de skulle jag verkligen vilja ha kort på...
Å ni ska tro att han älskade å hoppa där han tjöt av glädje å skrek me me hela tiden som betyder mer mer :)

Men han vågade inte krama kalle kunskap å hans kompis får se om de kanske kommer nästa gång...
Tveksamt men hoppas kan man ju...
De va en trevlig dag på parken hade vart kul å haft lite kort från besöket bara men men nu har jag lärt mig en läxa kan vi ju hoppas :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0