Överaskning

Igår sa putte att han hade en överaskning åt mig/oss den 25:e men jag som är så himla nyfiken av mig ville ju veta på en gång de fanns inte en chans att jag skulle klara av å vänta 1 hel vecka, sån är jag hehehehe..

Så han berättade å överaskningen va att vi har tid på banken den 25:e för att lösa bil lånet... Hur jävla underbart är inte de???? Jag vart hur jävla glad som helst... Och så ska vi kolla om vi kan få ett nytt lånelöfte till vårat husletande...
Men fatta sen är det bara mitt csn kvar sen är vi helt fria från alla lån å skit sååå jävla underbart...

Putte har spart pengar i smyg för å överaska mig å de va verkligen svin kul de behövdes kan jag lova för jag vart skit glad... så vi ska kanske gå ut på resturang efter mötet me banken om vi hittar nån som känner sig manad å ta sig an våra barn nån/några timmar :)

Hur underbar Sambo/fästman har jag inte???? Jag älskar honom SÅÅÅÅÅÅ mycket <3


Å nu kommer han in me frukost åt oss så nu ska vi äta å bara mysa me våra busungar


Kommentarer
Postat av: Micaela

Om det inte blir så sent så att barnen måste vara hemma hos er för att gå och lägga sig så kan ni lämna av dom här om ni vill:-)

2011-07-19 @ 09:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0