Natten

Kvällen började bra båda barnen sov vid 20:30..
Men kl 00:30 hände de något, Christopher började skrika helt hysteriskt utan anledning jag for upp ur sängen in till honom... Men inget hjälpte... Jag va trött efter ett par sömnlösa nätter va ledsen för att jag inte kunde trösta honom så jag väckte patrik å bad om hjälp så han upp å började gå omkring me christopher å efter en stund lugnade han sig så då tog jag honom i min famn å la oss i sängen och efter en stund somnade vi om alla 3... Å sen dröjde de inte länge innan Markus vakna så då gick putte upp igen å gav honom välling eftersom jag hade christopher sovandes i min famn.. Så tack för hjälpen älskling...

Sen vaknade markus vid 6:30 så då va de bara å kliva upp å kolla på barnprogram men christopher sov vidare till 07:30 det såg sååå himla skönt ut när han hade massa kuddar omkring sig så han inte skulle kunna rulla ur.. såg så inbonat å mysigt ut nästan så man ville krypa in där själv å sova lite :)

Nu kollas de på djungelboken 2.. å båda har fått i sig välling.. Markus fick i sig hela sin flaska medans christopher bara fick i sig lite mer än halva men det är betydligt bättre än hur han åt igår så vi får hoppas jag får i dom mat under dagen... Jusst nu är båda på bra humör men så ska man ju inte säga för då brukar de ha en förmåga å vända så vi får se om de blir så nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0