Ingen hjälp...

Ja kl 08:30 ringde jag hem putte från jobbet å sa att vi måste åka upp med Christopher...
Han skrek hela dagen igår har sovit sjukt dåligt å skrek konstant från han vakna i morse till vi kom upp till sjukhuset då skrek han hysteriskt till och från...

Jag förklarade allt för läkaren att han har haft väldigt hög feber, att han skriker konstant, dreglar sjukt mycket, blir helt hysterisk när man lägger honom ner, å att han inte har bajsat på flera dagar att han kissar dåligt och att han inte har velat äta idag och så tog jag upp prickarna han har börjat få...

Men läkarn avfärdade allt jag sa kändes de som... Dom tog en odling i halsen på honom thats it... Och så sa hon bara att vi får avakta å så fick vi åka hem...

Men va fan är de vi ska avakta på??????

Jag är så sjukt jävla arg irriterad å besviken på den här jävla sjukvården vi visste lika mycket om christophers tillstånd innan vi åkte in som vi gör nu å då har vi sökt hjälp och fått träffa en läkare jag tycker det är helt jävla tragiskt å jag blir fly förbannad....

Så nu pysslar å trixar vi en massa här hemma för att han ska ha de så bra som möjligt och ha de så bekvämt som möjligt men det gråts å skriks en hel del kan jag lova...

Har en känsla av att man kommer behöva åka upp igen men till vad egentligen???
Ännu en idiot läkare som fattar noll...

Blir de å åka upp igen får man fan nästan säga att man inte åker hem förrns dom har hittat vad de är för fel...

Är så sjukt jävla förbannad i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0