Göra om...

Ja nu har jag fått nå ryck igen hahahahaha..
Så nu håller vi på å målar mitt gamla matbord å mina stola svarta för dom ska in i köket å så ska puttes bar bord å stolar upp på vinden för nu ska de bli ändring här hemma nu är det i köket man äter å inte framför tvn...

Så igår grundmålade vi 2 stolar å i morse vid 06:30 gick jag upp å målade som svarta så när dom har torkat så ska jag kolla om dom behöver målas igen eller om dom e klara så de blir nog å hämta ner dom andra 2 från vinden när putte slutat å grundmåla dom idag å så måla dom svarta imorrn å sen är de bara bordet kvar :)

Min syster heidi säger att de kommer bli jätte fint när det är klart å jag hoppas verkligen hon har rätt... För jag älskar mitt kök som det är nu å man vill ju inte att de ska bli sämre liksom...
Jag är även sugen på å köpa en ny matstol åt Markus från ikea men ska kolla me putte för han har ju inte riktigt ro å sitta still å den stolen jag vill ha är som en vanlig stol fast i barnmodell svårt å förklara men då kan han hoppa upp å ner som han själv vill... så vi får se om vi kanske väntar me en sån stol ett tag eller hur vi gör...


Jag är även väldigt sugen på å göra om jasons rum till Christopher...
Men då ryker ju Jasons hundsäng för den får inte plats nån stans i lägenheten å de kanske är elakt???

Men det är väldigt trångt inne i Barnens rum som det är nu... Så vi får se hur vi gör... men bra sugen är jag i alla fall..


Jag vill göra om en massa nu är jag inne i en sån period tror putte kan bli galen på mig ibland hehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0