Fullt upp...

Ja idag har de verkligen vart nåt hela tiden...
Har det inte vart sjuka å gnälliga barn så har de vart lite fix å trix här hemma...

Barnen är badade deras sängar renbäddade, vi har sängt christophers säng jag har målat färdigt stol nummer 3 å grundmålat stol nummer 4, jag har grundmålat undersidan på tavelisterna till christophers rum ska måla dom en gång till innan vi lägger oss, jag har spolat ur badrummet, tömt diskmaskin, ställt in all disk å startat den igen å nu är tvättmaskin igång...

Nu jäklar vill jag få ordning i christophers rum å i köket... Ska se om vi kan bära upp puttes bar bord å stolar på vinden imorrn för jusst nu står dom inne i vardagsrummet å de är inte så jätte snyggt det är en hel del å göra innan allt är klart för de står grejer över allt jusst nu.. Men det går ju framåt i alla fall :)

Å jag har inte tagit några kort än tänkte jag ska göra de när allt är klart i köket å christophers rum så ni får ha tålamod i ett par dagar till :)
Då kommer de även lite bilder på hur de vart i sovrummet när vi ställde in byrån där...


Bilden är några veckor gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0