Akuten???

Markus är riktigt dålig...
Jag får inte i honom nån vätska han har kanske druckit 100 ml sen han vakna 06:30 i morse å han har inte velat ha nån välling under natten häller...

Han dreglar verkligen jätte mycket, ropar på pappa när han är vaken, har feber, röda öron och urinet är mörkt...
Han är väldigt matt å utslagen han sover väldigt mycket men väldigt oroligt...

Så jag prata me putte nyss å lyckas jag inte få i markus nån vätska när han vaknar så skulle jag ringa upp honom igen för då åker vi nog upp å kollar vad det kan vara...

Hatar verkligen när mina barn är sjuka... De va ju inte längesen christopher vart inlagt me sin kraftiga öroninflamation..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0