vill vill vill

Jag vill så mycket hela tiden vilket resulterar i att de inte blir mycket gjort alls :(

Fan va trött jag blir på mig själv...

När putte kommer hem så vill jag städa klart köket, jag vill men vi får som sagt se hur de blir me den saken..

 

Min lilla syster lina har vart här idag vilket har vart super trevligt..

Vi har ätit gott å bara umgåtts..

 

Jag har äntligen tagit mig i arslet å rensat ur alla kläder i stolek 50 som christopher har vuxit ur..

Nu ska man bara se vad av de man vill spara om de nu blir så att vi skaffar en liten till annars spars de till den dagen mina grabbar får barn :)

Ska bara spara de finaste fan allt kan man inte spara så mycket plats har man inte hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0