Utbrott...

Ja igår fick putte höra ett och annat..

Jag har ju skrivit ett tag att jag får göra allt själv här hemma och de me typ ingen sömn alls :(

Och igår kokade bägaren över när jag bad putte om Hjälp och han sa nej.

Jag hade tagit disken och skulle börja tvätta hans jätte säck me tvätt som han släpade me sig från jobbet i fredag och så säger jag "putte kan du gå ut me jason innan erika å andreas kommer över för dom är på väg"

Och då svarar han nej de får du göra det är din hund å då rann allt över..

Fan va arg jag vart.. Då sa jag okej jag tar jason men då hjälper du fan mig me barnen nttetid under veckorna. bryr inte du dig om att hjälpa mig tänker inte jag bry mig om att hjälpa dig sa jag åt honom...

Så vi får se vem som förlorar mest på de.. Jag vet ju svaret och det är han..

 

Kommer vi fortsätta tjafsa så här så måste vi flytta ifrån varann för jag vill inte att mina barn ska växa upp med att föräldrarna tjafsar och bråkar typ dagligen..

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår vilken frustation det måste vara, men man måste prata med varandra. Annars kommer det inte fungera. Kommer du ihåg när du och Erika prata med mig. Det hjälpte. Så bara ut med det så fort det är något. Ni är ju gjorda för varandra, inte ska ni flytta ifrån varandra heller ;)

2011-01-02 @ 11:35:06
Postat av: Mig Therese..

Gullig du är gumman som bryr dig, det betyder mycket..

Nej jag vill ju inte ta barnen å flytta älskar ju puckot :) Men blir det inte bättre måste jag för barnens skull för vill inte att dom ska växa upp med 2 föräldrar som bara bråkar å tjafsar..

Å jag tycker inte jag ska behöva be honom om hjälp jag tycker det ska vara en självklarhet.. Men vi får se vad som händer å fötter <3

2011-01-02 @ 11:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0