Uppdate

ONSDAG

Ja onsdagen vart lite stressig..

De började med att Markus dagis ringde vid 10 tiden och de har blivit en massa strul för hon på barnomsorgsenheten har inte skött sitt jobb så därför vart de så här men i alla fall då frågade dom om jag kunde komma vid 12 taget för ett samtal och de kunde jag ju eftersom Markus ska börja på tisdag så kändes de som att de bara va å masa sig dit..

Å när jag har lagt på me dom så ringer en blommbudet å frågar hur jag ska vara hemma å jag säger att jag ska iväg å att dom kan ställa dom utanför dörren sen va de bara å fixa sig å rasta jason å göra Christopher klar ¨å sen börja gå till dagiset å där får vi tiderna för hans inskolning och lite mer info..

Sen när vi e klara där så ringer jag Erika å säger att vi  klara så vi möts upp på vägen å sen upp till mig för lite lunch å fika å sen börjar vi rensa i förrådet i trappen å shit va mycket som hamnade i loppis hägen å vilken skillnad de vart där inne alla vagnar fick plats där inne vilket känns sååååå skönt.

Sen när putte kom hem så åkte vi å handlade tårtorna å lite godis å de vart även lite annat

sen åkte vi hit igen å kollade film efter barnen hade lagt sig å sen körde putte hem Erika de va en bra dag.

 

TORSDAG

Ja igår fyllde älsklingen 28 år.

De va folk här i princip hela dagen å fikade som vanligt hehehehe de brukar vara så när man fyller år..

Han fick pengar, spel, godis å lite annat smått å gott.

Även gårdagen va en bra dag den bara sprang iväg å sen va de i princip dags å lägga sig å jag la mig tidigt vilket va smart gjort för jag är rätt pigg idag så jag fick nog dom timmar jag behövde <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0