Underbara känsla...

Idag när jag klev upp ur sängen så kändes allt så jävla bra..

Flera såna morrnar vill jag ha :)

 

Morgonen vart lite stressig för jag låg å drog mig tills klockan ringde å då innebär det att jag har ca 15 min på mig att få Markus klar vilket inte är några problem alls i vanliga fall men i morse så va Christopher lite grinig så så fick jag springa imellan så då tog de lite längre tid men allt gick som en dans :)

 

Så nu är Markus hos min farmor för första å sista gången den här veckan för imorgon börjar nämligen han på dagis eller inskolningen börjar imorrn..

Samtidigt som de känns sjukt kul så är de lite nervöst å pirrigt...

Jag hoppas verkligen att inskolningen kommer att gå bra och att vi kanske inte behöver alla dagar vi har fått.

För det är inte helt säkert att putte kan följa med och den tanken gör mig lite stressad eftersom det är föräldrar inskolning och det kan ju bli svårt för mig å ta hand om markus när jag ska ha christopher i famnen...

Men men de kommer lösa sig på nåt sätt för det måste det ju :)

 

Idag ska jag nog mest bara vara här hemma å njuta av denna underbara känsla som bor i min kropp jusst nu :) Får se kanske blir lite plock här hemma för jag tycker de e mysigt att små plocka å fixa lite..

Måste nog starta nån maskin tvätt åxå tvättkorgen börjar bli full å de gillar jag inte ....

 

Idag kl 17 ska jag putte å våra älskade barn till burger king på smyg premiär de ska bli nice..

Jag e inte så där jätte förtjust i deras hamburgare tycker dom smakar lite brännt men får ge de nån chans till e lite inne på å kanske köra en kyckling burgare idag å se hur dom e :)

 

Jag har den bästa känslan i kroppen å det känns helt underbart...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0