Tvättar..

Jag bestämde mig för att starta en till maskin vi har ju fan 2 torkvindor å eftersom de ska bytas sängkläder i alla sängar så vill jag tvätta upp lite så nu ligger våra å Markus sängkläder i Maskin..

Christophers måste tvättas separat för de va inte alls samma färg..

Men de blir nog å tvätta dom imorrn för nu tog sköljmedlet slut å vi ska ju köpa nytt när putte har slutat å då vette tusan om jag har lust å starta en maskin när vi kommer hem å de lär ju inte finnas så mycket plats att hänga de på heller..

 

Jag är sjukt trött å planen på att sova me Christopher en stund gick åt skogen pratade me Camilla i 2 timmar å 30 min i stället hehehehe så jag är som sagt skapligt trött :)

Får hoppas på en bättre natt inatt vilket jag e skeptisk till men hoppas kan man ju :)

Ska nog pröva å lägga Markus 1 timme senare å se om det blir bättre.

För vi brukar lägga honom kl 20 i vanliga fall men idag ska jag nog pröva me å lägga honom vid 21 och se om det blir någon skillnad...

För jag tycker inte de e så där jätte kul att gå uåå 02:30 å titta på nalle puh hehehehehe.

 

Här har vi de lilla busfröt som vägrar sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0