Tuppen..

Ja de vart å gå upp me tuppen även denna morgon :)

Jag har redan hunnit starta en maskin tvätt, gett barnen frukost å rena blöjor, plockat lite i köket å nu blir de å sitta en stund känner att jag har lite ont i huvudet :(

Hoppas de går över så jag kan få lite gjort här hemma nu när Markus ska iväg till min Farmor å stor trivas.

Fredag idag fan va underbart...

Jusst för tillfället känner jag mig pigg men jag vet att tröttheten kommer komma som ett brev på posten å så kommer jag va helt slut så jag ska fan ta en röjstund direkt efter att jag har lämnat ner Markus..

 

Nä nu ska jag å markus ha en liten fruktstund innan han ska åka å de e så klart banan som gäller :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0