Tröööött

Jag har inte sovit på flera dygn å de känns nu kan jag lova..

Jag har legat å halvsovit å vridit å vänt mig å funderat å tänkt jag blir tokig jag behöver sova..

Men varför kan jag inte det????

 

Barnen va på läkarkontroll igår och allt såååg så bra ut.

Markus kunde bygga me klossar och rita :) Han sa även några ord så doktorn fick höra..

sen fick han vaccin tur att erika va me för jag klarar ju inte sånt så tack gumman

Markus väger 12330 gram och är 89 cm lång.

Christopher väger 5090 gram och är 59,6 cm lång.

Markus låter jätte konstig i halsen antingen är de nåt som vart av vaccinet eller så är det ett virus från dagis han låter torr svårt å förklara..

Men han får massa vatten å då låter de lite bättre..

Han ska till min farmor en liten stund idag för han har ju inte vart där på 2 veckor nu när han har gått på dagiset så hon har ju frågat ett par gånger om hon kan få ha honom idag..

så jag sa att klart hon får de men dom kanske inte behöver vara ute me tanke på hans hals..

 

Så idag ska jag ner på stan me lilla Christopher å luncha med min mamma å min goa lillasyster Lina.

Sen blir de nog å kolla lite på stan om man hittar nå fint man kanske vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0