Tidigt..

Ja idag va de jag som gick upp me Markus och vi gick upp ungefär 6:30 å då passade jag på å amma christopher men han ligger nu å sover med sin pappa å jag å markus sitter å kollar på pongo å dom 101 dalmatinerna :)

Idag ska min lilla syster Lina komma hit hon ska käka me oss å de blir kyckling me currysås å pasta svin gott är det.. Så va de meningen att pappa skulle komma under dagen men de får vi se hur de blir med de.

 

De vart ingen solsidan igår jag pratade me camilla i 3,5 timme å klockan va 22:30 när vi la på å då va jag lite för trött för att börja kolla på de då så får se om de blir å börja kolla på de idag kanske :)

 

Imorrn börjar vardagen igen å de innebär sista inskolningsdagen för Markus å sen på tisdag börjar han ju på "riktigt" Jag är så glad för hans skull att han trivs så bra på dagis.

Kul för honom å komma iväg å leka med andra barn :)

Min lilla pojke börjar bli stor..

 

Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0