TACK MICHAELA...

Idag fick jag ett mess av Michaela där hon skrev att hon hade rensat lite bland barnkläderna så jag skickade över putte dit efter han hade slutat.

Å shit de va inte lite kläder han hade me sig..

Så TUSEN TACK MICHAELA.

Å jag trodde fan jag skulle svimma när jag såg vad som låg överst i påsen..

Där låg en sovpåsen från Lundmyr shit va glad jag vart jag älskar ju lundmyr.

Å så vill jag även tacka dig gumman att du tänkte på Markus när du rensade..

 

Detta fick Markus





Detta fick Christopher







Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha, misstänkte att du skulle gilla sovpåsen;-) Hoppas att han fortfarande kan ha det bara.

2011-01-31 @ 19:26:21
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0