Städa???

Markus sover sin lilla tupplur för tillfället å jag sitter här å degar å putte kollar på film me lilla christopher i famnen.
Jag funderar på om man kanske ska städa Markus rum när han har vaknat för där ser de ut som en boomb har slagit ner..
Damma, damsuga å ställa iordning alla miljoner leksaker..
För jag städade ur vårat sovrumm igår. Damsuga, dammade bädda rent i våran säng å i christophers å så tvätta jag golvet så idag ska jag nog fan ta tag i Markus rum..
För då kanske jag kan städa vardagsrummet å badrummet imorrn om barnen tillåter.
De e svårt å städa hela lägenheten på en gång me barnen hemma.. Å putte e ju inte så där jätte duktig på å hjälpa till alla gånger så då får man ta lite i taget de funkar de me men tar så mycket längre tid bara men de gör inte så mycket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0