Snart..

Snart dags å amma Christopher å ta på honom pyjamas å ren blöja så klart..

Markus ligger redan å sover så sött vilket han har gjort i snart 1 timme.

Jag börjar känna mig tung i ögonlocken de vart inte så mycket sömn i natt både Markus å Christopher sov lite oroligt hoppas dom sover bättre inatt..

Blir å ställa klockan på larm tills imorrn bitti så vi kommer upp tidigt så vi hinner till dagiset i tid..

Imorrn går Markus sin sista dag för den här veckan sen får han vänta enda tills på tisdag för då är de dagis dags igen :) Så på fredag blir de nog å leka med leran vi köpte till markus idag..

 

Imorrn ska Michaela å lilla Oliver komma hit när Markus e på dagis..

Å hennes stora killar e ju självkart åxå på dagis då så då gäller de å passa på å ses så man kan umgås lite utan att springa efter dom större barnen som det är full fart på :)

 

Nähe nu känner jag att de e dags å fixa lillprinsen för natten innan jag somnar här..

Ha de gött alla trogna läsare

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0