Skallebank...

Ja jusst nu lider jag av skallebank dvs huvudvärk..

Å den är så jobbig å irriterande att jag funderar på å gå å lägga mig å skita i att klockan inte ens e 22 å att de e lördag.. Putte sitter ändå å spelar å hur kul e de å sitta å kolla på liksom..

 

Idag har vi vart iväg å fixat me pappas 50-års pressent.

Han fyllde den 18:e december men han flydde ju landet då å va borta ett tag så de blir å fira honom imorrn..

Å jag e super nöjd me hans pressenter :)

Hoppas han åxå blir de... Så imorrn blir de å skicka iväg putte å köpa tårtan så vi kan bjuda pappsen på lite extra fint fika åxå.. de e ju inte varje dag man firar sin 50-års dag ju hehehehe undra om han känner sig gammal.. Jag ska nog allt påminna honom imorrn..

 

Min underbarar pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0