Shopping...

Ja igår va jag på stan med mamma, det var super trevligt vi gick i lite affärer å bara pratade å hade trevligt å så handlades de lite så klart..

Sen så gick vi å lunchade å de va sjukt jävla gott fy fan säger jag bara mumma så de kommer garanterat att ätas flera gånger och mamma bjöd mig på lunchen så Tusen tack mamma.


Och idag va jag å putte på stan me barnen skulle öppna konto till Christopher men bankfan va så klart stängd så vi tog en runda på stan å de vart en super fin tröja till mig :)



Markus saker han fick :) Filmen är från Hans gudföräldrar





Christopher fick 2 mössor dom e lite stora men dom växer han snart i :)




Min fina tröja :)


Kommentarer
Postat av: Marie Kalmestad

Vart käkade ni då? :D

Tröjan var skiitsnygg!

Puss !

2011-01-23 @ 14:37:50
Postat av: Anonym

Vi käkade dagens uppe på Åhlens svin gott va de..

Ja jag är helt kär i tröjan :)

Puss på dig gumman

2011-01-24 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0