Rätt nere..

Ja medans barnen sov så satt jag mig å fundera lite efter jag röjt lite här hemma..

Å jag tänkte på, vem som kan vilja göra så här mot oss, anmäla oss till socialen liksom????

Den som har gjort de förstår nog inte riktigt vad den faktiskt har gjort mot oss...

Vi Älskar våra barn över allt annat å skulle aldrig göra dom nåt ont ALDRIG...

Å om DU/NI nu tycker att vi har gjort nåt som är så hemskt att de led till en anmälan varför va DU/NI inte så stark å ärlig som person att ta de me oss personligen istället för att gå bakom ryggen på oss..

Hur skulle DU/NI känna om ni fick en anonym anmälan???

Jag tror DU/NI hade velat att den personen tog de me er å inte bara sprang å anmälde till socialen..

 

Vi kommer klara det här det kommer bara stärka oss som familj för vi har inte gjort nåt fel..

Vi älskar våra barn och skulle kunna dö för dom..

 

Jag hoppas DU/NI kan sova gott om nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0